Idag har höstsolen skinit härligt!

Jag började dagen på MVC, allt såg bra ut för mig och bebis men de var lite osäkra på hur bebisen låg. Eftersom det är nära nu ville de kolla extra och jag fick komma tillbaka ngr timmar senare för UL.

Tiden emellan spenderade jag i höstsolens sken på Linnegatan. Där finns utbud av både det ena och det andra. Jag strosade upp och ner för gatan och tittade en lång stund inne i affären Storken där det är fullt av bebisgrejer. Tänkte jag skulle köpa mig en skötväska men fastnade inte för ngn direkt så jag gick därifrån tomhänt.

En liten lunch och en kaffe hann jag med innan jag gick tillbaka till MVC och fick ta mig en tjuvkik i magen (längesedan nu) allt stod bra till och bebisens huvud var vänt nedåt.

Vi bokade in ett besök hos barnmorskan om 2 veckor, undra om jag hinner dit innan bebisen kommer ut :-).

Kommentera inlägget här :