Äntligen har vi fått hem lite babygrejer

Förra helgen fick vi hem barnvagen, (jag har skrivit om den innan). En begagnad Brio kombi som vi får köpa billigt av min syster. de är så noga och har verkligen tagit hand om den så den är ren, fin och hel. Kissen la sig direkt i sittdelen som var monterad på vagnen. Den blev lite hårig (mkt han fäller just nu) och vi har försökt få honom att inte ligga i den men han tycker den är sååå mysig. Han får hållas till efter flytten, för just nu har jag städat undan filten han hade på golvet så jag får väl stå mitt kast.
Vi fick även spjälsäng med en del tillbehör och babyskydd. Härligt att få hem lite baby grejer, det gör det hela faktiskt lite verkligare och jag känner mig lite mer förberedd.
 
 Ovanpå sittdelen står babyskyddet vilket gör det till en liten mysig grotta för kissen att ligga i. 

Kommentera inlägget här :