Uppstigen från de "döda", i alla fall sjuka...

Nu är jag äntligen lite lite bättre. Usch fy blää vad däckad jag har varit av förkylning och feber, länge sedan jag kände mig så dålig så länge av en förkylning.

Till och med min katt har tröttnat på att jag ligger i sängen hela tiden, de första dagarna spenderade han i min närhet och gosade men inte nu längre.

Känner mig som sagt lite bättre idag så jag ska till jobbet en sväng efter lunch och sedan försöka åka med på en kurs med hotell övernattning till imon eftermiddag. Skulle vara så kul att åka med, det är sista grejen vi gör som kollegor innan jag går på lång mammaledighet.

Idag ska vi skriva kontrakt på vår nya lägenhet. Så spännande och jag hoppas allt går bra. Flytten sker om bara drygt en vecka så det är full packning här hemma nu. jag hann inte göra så mycket innan förkylningen kom men jag hoppas kunna ta igen en veckas packning snabbt.
 
Ps. När jag varit sjuk har jag känt av bebis mycket. Eftersom jag själv legat still har jag märkt av minsta lilla rörelse. En hel del sammandragningar har jag med. I början visste jag inte att det var sammandragningar med eftersom bebis töjer och drar hela tiden hit och dit och magen blir hård och spänd. Men nu har jag läst lite på nätet hur skillnaden mellan bebis och sammandragningar känns så jag tror jag kan känna skillnad. :-)

Kommentera inlägget här :