Jag är sååå GLAD!!

Fick nyss ett samtal. Ett lägenhetsbyte vi väntat på, efter mkt strul med många månaders lägenhetssökande och letande hit och dit, har gått igenom.
JA!!
Vi bor nu i en etta, sambon och jag samt lilla kissen. Att flytta in en nyföding i en så liten lägenhet lockade inte alls, snarare tvärtom. Jag har varit lite nojjig (mkt nojjig om ni frågar min sambo) över att vi kanske inte skulle få tag på en lägenhet innan nyfödingen kommer men nu är det alltså klart. Jipppiii!
Happy dag idag!
Från en etta till en tre :-)
Nu äntligen kan jag börja planera ett bebisrum, så fint det ska bli.

Dagen började med att jag hade halsont och kände mig lite febrig. Nu har jag halsont och känner mig lite febrig men är åtminstånde mycket gladare.

Nu börjar den krångliga planeringen av flyttlogistiken, från två ettor samma dag som en annan flyttar in i en av våra lägenheter. UUUgghhh! (Glatt bestyr dock.)
Å inte kan jag hjälpa till och bära så mkt heller.

Kommentera inlägget här :