Tillbaka i bloggvärlden efter en månad

Nästan en månad har gått och jag har inte bloggat ngt. Skäms på mig! Min ursäkt är att jag helt enkelt haft fullt upp.

Bebisens ankomst närmar sig mer och mer och jag har haft fruktansvärd foglossning som lyckligtvis blivit bättre med hjälp av en sjukgymnast som givit mig kryckor, träningsprogram, stödbälte och TENS-apparat.

Vi har flyttat till en lägenhet där bebisen får ett eget rum och jag stormtrivs.

Vi har börjat på föräldrakurs (eller vad det nu heter) och varit på information om förlossning på Mölndals sjukhus. Antagligen kommer jag föda på Östra då det är närmare men eftersom info-mötesdagen där krockar med föräldrakursen gick vi på information på Mölndal istället. De ligger ju ändå under samma regi.

Trots svår foglossningsvärk har jag tagit mig till jobbet. I början var det knappt uthärdligt men då jag dragit ner på timmar och vankat fram som en gammal tant har jag klarat det ganska bra ändå. Min energi har oxå börjat sina och idag blev jag trött redan vid 10-tiden på förmiddagen. Glädjande nog var det min sista arbetsdag så nu ska jag bara gå hemma och vänta på bebis.

Kommentera inlägget här :