3 månader till B-day!!

Igår fick det upp för mig när jag räknade, det är bara tre månader kvar till B-day (den beräknad Bebis-dagen). Shit va tiden gått fort, tills nu. Alla säger att det kommer att saktna ner på slutet och, det här kanske jag får äta upp senare när jag ber till Gud om att förlossningen ska starta men, jag hoppas verkligen det. Det går så fort att jag nästan inte hinner med. Nu förstår jag att graviditeten inte bara är till för att fostret ska växa till sig till en bebis, utan även för att kvinnan ska växa till sig till en mamma.
 
Om bebisen hade kommit nu hade vi verkligen inte varit förberedda. Vi försöker hitta ett större boende och det börjar ju bli lite bråttom, i alla fall om jag ska orka vara med på flytten överhuvudtaget, men vi hoppas att det löser sig. Vi har samlat på oss lite begagnade prylar som spjälsäng, skötbord och barnvagn, bebisskydd och lite annat men det är inget vi hämtat ännu så det står utspritt hos vänner. Det enda vi har är två påsar kläder och en snuttefilt jag köpte i London :-). 
 
Men du är välkommen när du än kommer vår skatt!

Kommentera inlägget här :