Mamma vakna!

 
Vaknade med ett ryck idag av rejäla puffar i magen. Någon liten där inne ville att jag skulle komma upp och röra på mig. Jag var fortfarande lite sömngroggy när jag skulle göra frukost så flingorna hamnade i glaset i stället för i skålen haha.
 
Inatt har jag drömt mycket och konstigt. Mina nätter består just nu av många konstiga drömmar. Ofta mardrömmar innefattande barnet jag bär på. Att drömma mycket när man väntar barn är vanligt. Jag kommer göra ett längre inlägg om det senare.
 
Snart bär det av på trevlighet. Idag ska jag klippa mig, eller ja, snarare toppa. Frisyren behöver verkligen få sig en uppfräschning. Långt hår och klyvna hårtoppar är inte fint! Å vem vill inte vara fin på sommaren?? Hoppas bara det inte blir för kort. När man har långt hår är det alltid en kompromiss hos frissan. "Ta inte för mycket men klipp det slitna". Inte lätt för stackars frisören. Så vi får se hur det blir idag...
 
 
  Inte för kort, vilken tur. Å killen såg ju ingen skillnad ändå, inte direkt oväntat :-). 
 
 
 

Kommentera inlägget här :