Nu har jag startat min blivande mamma blogg.

Jag surfade runt härom dagen på jakt efter en blivande mamma blogg att följa under sista delen av min graviditet. Gärna någon runt min ålder som låg lite framför mig i graviditeten så man kan se vad som komma skall. Men intrernet är stort och bloggarna många.
 
Jag kikade in på flera stycken men till min förvåning verkade alla mammor vara mycker yngre än jag, runt 20 år. Shit va unga mammorna är! Och statistiken som säger något annat (medelåldern för första barnet är runt 29 år i Sverige). Efter ett tag förstod jag varför, de är inte blivande mammorna som är unga det är bloggarna. Så jag får helt enkelt skapa min egen blogg. Och nu är det gjort!! 
 
Välkommen!
 
Ps. Se mer om mig och min blogg i avsnittet OM längst upp i bloggen. 

Kommentera inlägget här :