Smögen

Just hemkommen från en heldag i Smögen med mamma och systerdottern, mysigt. Trots lite regn på vägen var det sol och varmt när vi kom fram. Smögen är ju så härligt somrig, ett besök här är ett måste under sommaren.

Idag var vi bara under dagen men i flera år har jag, min mamma och min syster åkt på tjejsemester varje sommar. Vi brukar ta en helg tripp till ett mysigt ställe och bara vara. Oftast blir det till någon av västkustens pärlor. Vi har bland annat varit i just Smögen flera gånger men även i Lysekil, Kungshamn och Hunnebostrand. De senaste åren har vi utökat oss, eller ja min syster har utökat sin familj :-), och vi har blivit fler. Nu senast blev det tjejsemester + en liten kille. Vi får se hur det blir i framtiden, om grabbarna börjar komma ikapp till antalet ;-).

Jag tror att min bebis var nöjd, då den sparkade rejält, när jag slurpade i mig en härlig skaldjurstallrik på bryggan.

 

 

Kommentera inlägget här :